یک فرصت برای مرحله 3 بیماری کلیه بیمار به بازگشت زندگی عادی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک فرصت برای مرحله 3 بیماری کلیه بیمار به بازگشت زندگی عادی وجود دارد

یک فرصت برای مرحله 3 بیماری کلیه بیمار به عقب زندگی عادی وجود دارد؟ یکی از بستگان من مرحله 3 بیماری کلیه بیمار است و در حال حاضر دکتر گفت عملکرد کلیه خود را فقط سمت چپ 45٪. من می خواهم برای پرونده او می تواند او شانس بازگشت به زندگی عادی می دانند؟ من واقعا نمی خواهم برای دیدن او دیالیز یا پیوند را برای بقیه تمام زندگی.
در واقع، برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 و 45 درصد عملکرد کلیه آنها هنوز هم شانس بازگشت به زندگی عادی، تا زمانی که آنها می توانند درمان منظم موقع دریافت کنید. شما می دانید مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است، در این مرحله از سلول های کلیه ها آسیب دیده نکروز نیست، بنابراین با درمان به موقع آن سلول های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند بدون در هر درمان دیگر تکیه می کنند.
چه درمانی می توانید به مرحله 3 بیماری کلیه بیمار کمک کند به زندگی عادی؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، بیمار به بیماری کلیوی با مرحله 3 بیماری کلیه می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان مرحله 3 بیماری کلیه شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: